Wednesday, April 29, 2009

rambut baru...

arghhh tension rasanya rambut pendek.. rasa macam budak skema pulak..... kambing betul lah kawan aku ni salah potong... ...

Tuesday, April 28, 2009

jadi moderator

aku ada kerja baru... jadi moderator ke modul yang akan digunakan oleh Degree student.. semoga dapat menambah duit untuk aku membayar yuran bagi semester depan.

Thursday, April 23, 2009

bengang dan geram aku....

aku jenis orang tidak kedekut ilmu... x de masalah kalu ko nak tiru aku .. aku bagi punyer.. tapi jangan lah menyusahkan aku pulak....

senario dia.. simulasi dibangunkan atas jurnal yang dicari.. maka depa semua tidak dapat mensimulasikan jurnal tersebut termasuk aku...

maka apa yang bakal aku buat adalah.. mencari jurnal yang semaksud dengannya.. utk memanipulasi jurnal aku yang sedia ada.. 

strateginya adalah memberitahu secara jujur dengan dr akan masalah aku dan apa yang aku buat.. 

tetapi disebabkan aku ingin berkongsi... semua nak buat macam aku... itu dinamakan kambing Melayu...  rasa menyesal ingin berkongsi strategi.. 

lain kali aku closed code.. malas nak tulun orang lain.. silap2 hari bulan.. aku yang terbunuh sebab kena tikam dari belakang...



Tuesday, April 21, 2009

jumaat.....

aku kena present...

simulasi masih tersangkut...

rasa geram pun ada....

arghhhhh!

Saturday, April 18, 2009

ujian, subway dan croc.

pagi tadi ujian... tension betul.. dah ler soalan susah.. perut pulak masuk angin.. berharapkan keajaiban ajer lah gamaknya... Tuhanku.. tulun lah hamba mu ni.. Ameen.

habis ujian.. lepak fakulti siapkan simulasi.. perut tetap sakit... aduh... bergegas pulang ke Tesco Shah Alam .. aku beli pisang.. nampak macam dah masak.. bile ku kunyah masih kelat. aduhai.. bodoh betul aku ni...

member call... operasi membelasah Subway.. dengan free coupon... aku tiba tempat dijanjikan..
seperti biasa.. bulan ni.. Subway Club.. kasi telan dulu... 6" aku baham... lepas tu tak kenyang.. aku baham lagi footlong.. kali ni campuran Subway Club dan Subway Melt... then baru burppp.
aku telan 18" sandwich... berasaskan turkey ham dan roast beef.

lepas tu ke Ikano.. angkat Croc... sebab dah lama mengidam.. buaya aku kat rumah ni pun dah berlubang... si aku perlukan buaya baru. .tapi kali ni aku angkat kasut... bukannya sandal seperti biasa... RM 100 ajer..

lepas ke Ikano.. solat di The Curves.. sambil melihat bag High Sierra utk bag laptop tu.hati dah tertawan pulak.. tapi bulan ni x boleh beli apa2.. kena berjimat... so simpan dalam hati dulu...

lepas Ikano lepak .. Ikea pulak... cari benda utk dibeli supaya parking ticket free.. hehehehe..
merayau2 akhirnya kawan aku beli hanger.. aku beli beg plastik Ikea yang warna biru... 

keluar kaunter cashier.. beratur beli karipap... macam biasa.. benda wajib setiap kali ke Ikea..
lepas beli karipap .. lepak Mohsin.. layan karipap.. hantar kawan aku balik ke Bangsar semula..

then gerak balik....

ok masa utk bermula operasi mencari sinar dalam OMNET++

Friday, April 17, 2009

mengeram telor...

aku masih mengeram telor sejak bulan Januari sampai lani... dah macam penguin Jantan mengeram telur sambil menanti kan si penguin Betina kembali... hehehehehe

bilakah kementerian ni semua nak ada duit...

Friday, April 10, 2009

aku hari ni...

mimpi aku pelik...

ada sorang lelaki bagi tau... jangan lawan.. belum tiba masanya lagi... tersedar aku kul 6.30 pagi.

lepas tu aku nak lelap barang sebentar dua.. berakhir dengan sembahyang Dhuha gamaknya..

pergi bank.. tertingal pulak dokumen..

pergi hantar air dan pisang di Shah Alam..

balik bawa dokumen pergi ke USJ Taipan

layan barli limau di Restoran Nasi Kandar Kayu.. nak makan x lalu... sebab ada ayam ajer..
sekarang ni aku anti ayam.. hehehehe

balik aku kuyup.......

sampai rumah makan cendawan goreng.. adik aku buat...

lepas tu pi RHB Bank.. sebab OD aku berjaya..

balik.. aku tidur..

dekat nak magrib.. aku bangun badan pulak separa demam

ni aku dah beli 100 plus.. supaya jangan demam.. sedih betul antibodi badan aku ni..
kena hujan sekejap ajer.. tetapi kuyup sebenarnya.. underwear pun boleh perah.. hehehe

sekarang layan OREO.. salah beli pulak tu... rupa2nya tak sedap perasa peanut delight ni..

Thursday, April 09, 2009

dapat sticker Mozilla Firefox 3...

best betul .. sticker original daripada Mozilla.. hehehehe

terima kasih tuan riz.. MDEC.

Wednesday, April 01, 2009

bulan 4...

aku masih mencari2 lagi.. cara bagaimana.. strategi dalam dunia forex ni.. buku dah berdozen aku download secara percuma.. masih lagi tidak menemui rentak yang sesuai.. kali ni aku perlukan robot atau EA atau Expert Advisor yang dapat membantu aku...

ujian menggunakan FAPS yang aku beli awal tahun ni.. nampaknya berkesan.. tapi masih kena pantau.. tidak boleh ditinggalkan....

so aku berharap produk terbaru FAP Turbo dapat menyelesaikan masalah aku... menunggu sang Rizal dan Bro Mizi bekerjasama...