Saturday, April 18, 2009

ujian, subway dan croc.

pagi tadi ujian... tension betul.. dah ler soalan susah.. perut pulak masuk angin.. berharapkan keajaiban ajer lah gamaknya... Tuhanku.. tulun lah hamba mu ni.. Ameen.

habis ujian.. lepak fakulti siapkan simulasi.. perut tetap sakit... aduh... bergegas pulang ke Tesco Shah Alam .. aku beli pisang.. nampak macam dah masak.. bile ku kunyah masih kelat. aduhai.. bodoh betul aku ni...

member call... operasi membelasah Subway.. dengan free coupon... aku tiba tempat dijanjikan..
seperti biasa.. bulan ni.. Subway Club.. kasi telan dulu... 6" aku baham... lepas tu tak kenyang.. aku baham lagi footlong.. kali ni campuran Subway Club dan Subway Melt... then baru burppp.
aku telan 18" sandwich... berasaskan turkey ham dan roast beef.

lepas tu ke Ikano.. angkat Croc... sebab dah lama mengidam.. buaya aku kat rumah ni pun dah berlubang... si aku perlukan buaya baru. .tapi kali ni aku angkat kasut... bukannya sandal seperti biasa... RM 100 ajer..

lepas ke Ikano.. solat di The Curves.. sambil melihat bag High Sierra utk bag laptop tu.hati dah tertawan pulak.. tapi bulan ni x boleh beli apa2.. kena berjimat... so simpan dalam hati dulu...

lepas Ikano lepak .. Ikea pulak... cari benda utk dibeli supaya parking ticket free.. hehehehe..
merayau2 akhirnya kawan aku beli hanger.. aku beli beg plastik Ikea yang warna biru... 

keluar kaunter cashier.. beratur beli karipap... macam biasa.. benda wajib setiap kali ke Ikea..
lepas beli karipap .. lepak Mohsin.. layan karipap.. hantar kawan aku balik ke Bangsar semula..

then gerak balik....

ok masa utk bermula operasi mencari sinar dalam OMNET++

No comments: