Wednesday, October 01, 2008

tipulah facebook ni...

You have a private matchmaker note about XXXXX?

ini yang aku dapat dari gmail aku.. macam best ajer.. aku pun bukak lah facebook yang rasa macam dah x larat nak manage dah... pelbagai request ada.. padan muka aku.. asyik menambah apps ajer. guna tak pung.. kekekekekkee

sekali nenok.. punyer banyak request.. tapi kenapa semua pompuan dah berumur 30-an..
31... 32.... 33... aik... aku pun belum lagi 30.. maaa..

aku x mau kenai sama depa ni .. bahaya.. ni tahap2 kedesakan terlampau bak kata Arwah Nenek aku... so aku berpesan lagi kepada diri aku.. jangan dicuba wahai e1.. nanti ko akan menyesal.. muahahahahahhaa

walau apa pung... Selamat Hari Raya... Maaf Zahir Batin..

*/bergambar sebelah kuda laut macam ni pun ada berkenan... parah2 dunia hari ini...
Ya Tuhanku selamat kan hamba mu yang sorang ni.. Ameen.

1 comment:

Anonymous said...

gambar ni cun kalu br carikatur ahaha nice