Saturday, October 18, 2008

aku dan (unknown SMS)...

satu malam.. dapat sms.. Hi.. so aku balas lah Hi... then tanyer soalan.. dah kawin ker?
aik.. sapa ni yer.. macam tau2 ajer.. ni mesti kawan aku nak kenakan aku tapi aku x de no dia..
x mengapa.. disebabkan nak tau.. aku pun layan ler... sampai lah soalan menjerat sang X ni..
macam mana tau no saya.... dia kata adik dia bagi tau.... lagi lah pelik.. sapa pulak ni... dari sms aku tau ni pompuan.. tapi sapa pulak adiknya... so aku tanyer lagi... dan terus diam...

lepas seminggu dapat lagi sms.. sebab aku simpan no dia.. as minah kambing sebab x mau bagi nama .. dia tau nama aku... dan aku x tau nama dia.... macam biasa.. aku layan lagi... sehingga aku dapat tau siapakah dia... hehehehehe.. this what we called the power of networking...

ok setelah tau.. rupa-rupanya kawan aku punyer isteri (kakak dia).. disebabkan aku dan kawan aku ni rapat.. so isteri dia pun tau no aku.. tapi yang x bestnya.. dia boleh pulak bagi kat kakak dia yang aku pun x kenai... dan sedikit info pasai aku.. seperti biasa aku tanyer lah kat member aku ni.. kakak dia ni umur berapa? apsal tulih sms macam ni macam x sabar2 nak kawin ajer..
takut aku maaa.. ni silap2 kalu bapak mertua ko dapat baca sms aku ker.. atau dia simpan sms aku ni.. dan terjadi apa2 kat dia.. mau aku jadi mangsa keadaan... x mau aku tersepit di tengah2.

dan mengambil langkah berjaga2.. aku pun x mau lagi balas apa2 jua SMS.. sebab x mau terjadi apa2 kat aku... muahahahahhaa

dan berakhir dengan sms ini aku baru dapat...

Salam, sy penah bgtau sy nak kawan awk, tp tupanya ada salah faham, tak pnh trpk nk jd lebih pd tu.. Tp itu yg awk rasa, never mind, patutlah x sms dah, Sy suka brkwn dgn sesiapa shj, dn by sy kwan takkan kwin.

Tp kalu u takut apa yg u pk, better we stop sbb tiada paksaan utk jd kawan sy..
Tq.

rumusannya,
aku bukan memilih.. bagaimana kawannya nama pun aku x tau? setakat ari ni aku kawan bukan dengan mak orang.. nenek orang pun aku kawan jugak.. semua aku tau nama.. dah ler tu.. kawan apanya kalu nak menyamar.... so memandangkan ia seorang yang belum berkawin.. so aku mesti mengambil langkah berjaga2.. supaya aku x mau jadi mangsa keadaan...

No comments: