Sunday, September 21, 2008

bagaimana kah perigi kalu dia ada "kaki"...

ari ni aku rasa sosial networking yang aku masuk dah macam2.. sampai tak tertengok pun ada.. siap boleh lupa dah pernah register.. punyer hebat kuasa networking ni...

hebat2 kuasa networking ni kalu salah guna boleh datang naya jugak...
rasa ari ni .. memang pelik.. kalu lelaki susah nak cari awek... macam aku...

sebab awek ari ni .. x payah tackle dah... kalu dah berumur 26 tu... sapa hi sahaja?
aku berani taruh... dia akan balas 5 sms selepas itu.... ni sebenarnya bahaya kepada kaum Adam.

so aku berpesan kepada diri aku... dan kawan2 mencari awek.. berhati-hatilah.. awek seperti ini tahap terdesak... dan apa2 boleh berlaku... kepada kita wahai kaum Adam yang hensem2..

*/ bukan x mau cari awek.. memandangkan matlamat aku masih belum tercapai.. dan stage untuk cari awek akan menyusul selepas ini.. so aku perlu bersabar2.. dan jangan gedik2.. kerana
setiap langkah akan mengakibatkan kos.. dan setiap kos tersebut masih belum dipastikan sama ada ia berbaloi ke tak...

1 comment:

nasnasa said...

jgn tackle awek umur 25-30.mmg desperate.u'll buy 1 n get free 1.