Tuesday, September 02, 2008

1 Ramadhan 1429 - 1/9/2008

bangun tidur pukul 9.30 pagi.. lepas tu pi tandas.. sambung balik kul 12..
sebab kawan aku cakap tidur kena 5 jam sehari.. kalu tak amat mudah diserang sakit jantung... tidur 6.30 bangun 11.30 ok lah tu.. 5 jam.. :-D

on pc.. mengadap kerja lagi... sampai ke Asar... then pi Carrefour..
target bukak posa adalah Samosa yang terhebat.. hanya di Subang Jaya..

pi bazaar Ramadhan kul 6.20.. sedihnya.. payung samosa pun depa dah bungkus.
cepat betul samosa habih... nampak gaya aku pulang dengan tangan kosong.. sebab kuih lain dah ada kat umah... cuma teringat kan samosa ajer... hehehehe

terawikh kali ni aku dirikan di masjid dekat Subang Parade.. saja tukar angin...
masjid ni memang sah 1 malam 1 Juzuk... nak nenok ada boleh tak malam ni.. Full Swing...

Keputusannya... tewas.. bukan sekadar terketak2.. berpeluh aku berdiri.. tidakkk
kalu mengikut sejarahnya.. hanya beberapa kali sahaja aku berjaya membuat 20 rakaat ni..

setelah di buat post mortem ke atas diri sendiri.. kesilapan strategi.. sapa suruh tambah 2 kali waktu buka puasa tu.. kan dah malas... berharap esok aku makan sikit sahaja..muahahahahaha

ok sambung kembali kerja aku... (tengah baca niat untuk esok)

No comments: