Friday, April 25, 2008

jumpa sifu...

belajar teknik baru... indicator baru.. bagaimana nak lebih kan keuntungan didalam forex trading.
sampai melaka kul 5 petang... tunggu dia amek aku kat plaza tol... lepas tu balik umah dia...

lepas magrib.. bermula lah kelas.. sampai kul 9 lebih macam tu... berhenti sekejap kerana perut dah lapar... pi makan nasi ayam paling champion kat taman dia.. dia cakap.. tapi memang sedap.

ari ni trading kurang cun.. sebab candle stick semua sideway.. bermaksud turun pun tak.. naik pun tak.. bahaya jika trade.. tapi untuk take profit secara gerila kecil-kecilan boleh guna...

ok mau layan cerita apa entah kat HBO.. sambil menunggu sebarang kemungkinan bersama sifu di sebelah...

No comments: