Tuesday, February 19, 2008

kulit babi... lurah bontot minah rempit... bontot hitam...

pergi keje... kul 12 tengah hari.. hehehehe
balik keje kul 5 petang....
hebat betul keje freelancer ni..

tadi task aku di setiawangsa...
keje nenok kan notebook sudah pecah screen
so they need my advise.. what to do?

so my advise is buang dalam tong sampah..
reason why.. talak guna u repair notebook ACER..
kalu IBM t-series atau x-series.. WAJIB kasi repair...
technically... replace LCD screen with good 2nd hand... RM 800 only ONE month warranty
if u go to replace with the brand new one at Acer support cost u around RM 1,200 n 1 year warranty.........
then.. I suggest you... buy new notebook... if u prefer ACER.. then u can get RM 2k only.

finish my task today... so my consultation fee is RM 150... I'll email u my invoice... hik..hik..hik

semasa balik... singgah lah midvalley...
sebab nak beli kasut... bukan apa.. ingat nak angkat jogging shoes..
bukan sebab nak diet.. tapi sebab Croc aku dah naik hancur dah.. baru 5 bulan pakai..
tak berbaloi betul RM 179 untuk sandal macam tu.. tapi aku puas hati.. nanti nak angkat warna pink pulak... buaya kelabu dah hancur... buaya hitam akan hancur.. buaya puteri umno utk akan datang... muahahahaha

so pi lah royal sporting house...
saiz 13 susah nak cari...
so aku pi cari promoter tu.. saya nak saiz 13.. running shoes atau jogging shoes.. yang paling murah...........
dia cakap balik.. susah lah bang... kalu ada yang mahal lah...
dalam hati aku.. mentang2 aku machai...
disebabkan x puas hati.. aku tanyer balik.. berapa mahal...
cuba u bawak keluar semua saiz 13 u ada.. yang mahal pun bawak keluar jugak..

lepas dia bawak keluar.... aku test.. apsal sempit.. dia cakap balik.. kaki abg ni lebar sangat..
pulak dah.. dalam hati x pernah betul aku susah beli kasut macam ni...............
ok aku tanyer balik.. sekarang ada yang lebar punyer mode ker..
ada bang.. tapi kulit babi.......
wargh... boleh jugak tu.. dalam hati aku.. ini dinamakan darurat kalu dalam hadhari.. kekekeke
kalu aku beli... mau aku kena sambar petir keluar midvalley ni karang.....

ok naik Studio R pulak.. dan aku mau beli Reebok kalu boleh.. sebab member aku fitness consultant cakap.. kalu nak murah dan best angkat jenama reebok... then ada.. harga RM 109 ajer.. aku sambar lah...

dan balik... semasa kat escalator.. satu couple.. aku dibelakang... nampak lah bontot awek ni..
bukan sekadar bontot.. tapi siap ada lurah... loa.. takkan nak pakai underwear... aku cuba perhatikan dengan lebih fokus.. utk melihat lagi.. sah memang x pakai... dalam hati kesian aku nenok.. kenapa balak dia x perasan ker awek dia x pakai underwear.. apa lah salahnya belikan satu.. aku nenok kat Carrefour pun ada jual maaa.. murah pulak tu... siap macam beli sayur.. main ikat2...

atas motor.. nampak lagi minah... kali ni lagi panjang lurah bontot dia... dan aku pun dok perhatikan.. tangan minah tu nak macam betulkan baju yang ala2 paras pinggang tu.. rupa2 dia garu bontot dia.. hampeh betul...

*/andai kata... jika aku ada kuasa untuk memilih awek.. takkan aku pilih awek yang nampak bontot ni.. sebab dah naik motor.. lepas tu kena panas.. kan hitam pulak tang tu... bontot aku lagi putih maa... muahahahahaha

5 comments:

Andy said...

Cet! Engko ni, aku tau la beli kasut baru. Tapi jangan la sampai memfokus "LURAH" sampai begitu sekali.

Takde keje ke ape? HAhaha! Memang stock cuci mata eh, kali ni? Buang karan betul.

Ewan said...

bukan maa.. dah dia jalan depan aku.. so mata aku ke depan.. takkan aku nak pakai sunglass dalam midvalley pulak.. boleh tapi sedikit.. sinaran LURAH tu... muahahahaha

yaa kalu aku nak cuci mata.. semestinya aku cari yang putih2 maa.. ni kalu dah GELAP.. baik x yah.. baik aku bukak youtube layan sorang2.. lagi baik..

duduk kat umah..
beli pringles...
bukak kipas..
layan KOPI PANAS...
on youtube...
search for Nice XXX.. muahahahaha

Andy said...

Taiko.

Jom McD! Ko belanja. Dah kaya maaa. Ade kasut baru, ader Philips baru...

Ni memang stok net profit 5 angka punya ni.. Aku tau benar ko ni Taiko.

Guo Guo said...

fitflop outlet
burberry outlet
ralph lauren outlet
timberland boots for men
michael kors outlet online sale
michael kors outlet
jordan shoes
ugg outlet online store
ralph lauren outlet
coach outlet store online
coach outlet
true religion sale
hollister
jordan 4
coach factory outlet
louis vuitton bags
oakley sunglasses
canada goose jackets
burberry bags
ugg outlet
fitflops
louis vuitton outlet
christian louboutin shoes
abercrombie
ugg outlet

ugg shoes
michael kors handbags
abercrombie store
louis vuitton outlet
chanel outlet
cheap uggs
michael kors outlet
lululemon
ugg for women
gucci outlet
abercrombie fitch
belstaff outlet
coach outlet store online

huanglin said...

hollister
gucci handbags
jrodan retro
jordan shoes
chanel handbags
louis vuitton handbags
abercrombie & fitch
jeremy scott adidas
michael kors
hollister clothing
michael kors outlet
burberry outlet online
abercrombie
tods shoes
christian louboutin outlet
burberry outlet online
oakley sunglasses outlet
mulberry handbags
christian louboutin sale
fitflop shoes
tory burch outlet
coach outlet
christian louboutin
kate spade outlet
mulberry uk
marc jacobs handbags
abercrombie and fitch new york
michael kors uk
michael kors outlet online
michael kors bag
coach outlet stores
tod's shoes
ralph lauren sale
tory burch outlet online
gucci outlet online
coach outlet store online
concords 11
cheap jordans
mont blanc
beats solo
caihuanglin20150613