Monday, February 18, 2008

ari ahad yang tragis....

pagi tadi layan McD pukul 3.15 pagi ke 5.30 pagi...
balik sambung keje buat website... tapi x siap jugak
semayang subuh pukul 6.20 pagi...
lepas tu tidur....

bangun pukul 10.30 pagi...
bersiap pergi ke Low Yatt....
mencari Handphone murah.. sebab handphone dah jahanam
nak beli Philips.. tapi x sampai kat malaysia lagi..
balik singgah Giant.. beli ayam.. ummi aku suruh.

lepas tu balik ikut jalan klang lama...
ingat nak beli hadiah member kawin..
kedai barangan tembikar tu tutup pulak
so kawan .. x der hadiah untuk ko.. minta maap.
balik umah bersiap...
pergi Shah Alam.. member kawin. Sekyen 18.

lepas makan.. kawan call.. lori ikea dah sampai.. kat depan office
aik.. kenapa awal.. cakap pukul 3.. kenapa kul 2.15 ko dah sampai
x sia2 kan peluang.. amek gambar ngan lori.. muahahahhaa


lepas tu pergi ke Celcom..
member cakap baik ko beli Handphone kat sana..
so aku pun pergi Sekyen 9.. tetapi hampa.. sebab kena register baru...
call member.. cakap pi Alam Central... banyak kedai Handphone murah..
angkat Nokia Cap AYAM.. sebab ini temporary ajer... hati minat kat Philips..
Nokia 1200 ....... RM 135

lepas tu lepak kat Pak Li.. pekena Cham.. sama Katong Laksa...
tunggu Magrib.. semayang kat Petronas... then gerak ke Brickfield..
untuk pi mengurut... oleh orang Buta... bukan aku yang mengurut..
aku yang diurut oleh depa.. kekekeke
RM 35 untuk sejam... memang berbaloi.. rasa macam nak mati kena urut ngan depa
depa cakap badan banyak angin... dah keras.. ini kena datang lagi...

balik umah.. sengal satu badan... settlekan satu pc sepupu aku...
handphone baru beli x boleh charge...aku nenok cara handphone tu macam murah sangat
ni bukan cap ayam dah... ni aku panggil cap sardin...... dah kena sound ngan ummi aku..
pi beli handphone murah sapa suruh.... tak kira jugak.. esok aku paksa cina tu.. tukar handphone lain........ dan tambah duit.... aku nak philips jugak... RM 250 ajer...

bagi menenangkan hati aku yang panas ......layan The Apperentice...
minum kopi kaw.....update blog ini.... dan nak tidur...
BABAi........

No comments: