Friday, October 05, 2007

semalam yang hebat....

kali semua panel kena duduk sampai habis program..
alamak satu masalah bagi aku.. macam mana aku nak mukadimah ni macam
semalam aku memang hebat sebab si Microsoft tak de..

so... kebenaran diberi supaya buat seminar ni secara santai...
tapi aku telah disuruh supaya tidak mengutuk Microsoft..
takut ada masalah nanti dengan penganjur... hehehehe

tapi sewaktu seminar memang ada jugak terlepas si Microsoft ni kena jugak..
aku x boleh nak tapis pasai.. semua tu kebenaran.. sememangnya Microsoft tidak lagi hebat..

penutup lagi best..
semua penceramah naik ke pentas untuk bagi kata dua.. atau re-cap..
so aku mula dengan minta maaf lah dengan microsoft.. tapi participant yang bantai gelak..
entah apa lah sumpah seranah si wakil Microsoft tu cakap kat aku......

ok mau tidur...

No comments: