Monday, September 24, 2007

akhirnya sampai Sarawak...

selesai sudah persembahan aku dihadapan 186 orang dari pelbagai agensi kerajaan..
dapa cenderahati... pasu sarawak... Specially made by INTAN, Sawarak

lepak di Merdeka Palace... dengar cerita hotel ni 4 bintang.. dan kepunyaan Bapak Camelia
tapi satu ajer boring.. tiada mamak disini...aku tak boleh hidup
hotel wifi kena bayar... RM 20 sejam... tapi satu hari RM 40... apa punyer kambing lah?
paling pelik satu.. kedai pukul 6 dah tutup....
so aku jalan2 lah depan Waterfront City... orang cakap sini nak beli kek lapis..
awek.. boleh tahan..... tapi member aku sound.. jangan main2 dengan awek Sawarak..
(baru aku teringat... takut burung aku kat dahi nanti bila balik KL.. hehehehhe)

makanan yang aku makan..
  • mee kolok.. aku x tau nak eja
  • kuih cemorolot... macam ni kut..
  • kuih macam tepung pelita... tapi guna daun nipah.. bukan square.. tapi rectangular
  • kuih macma kon.. tapi keluarga cemorolot... entah betul ke tak
  • the real laksa sarawak.....
paling best sini... setiap setengah kilometer.. ada gambir Sarawak... kekekekeke

ok mau turun ke bawah.. berbuka puasa beb.......

*/ramai yang mau kirim ikan terubok masin... tapi aku betul2 mintak maaf.. pasai aku kena pi Sabah lepas ni... so memang x boleh.. sesori sangat....

1 comment:

阿童木 said...

Today's apple is spinning at breitling replica the acceleration of ablaze and it seems infiltrated by deadlines on rolex replica top of deadlines. In this anarchic ambiance the watch is absolutely in demand! For some their time section is even calmness at moments. There are arrangement to accept rolex replica from in abounding styles and personalities. Aloft that there are a amount of brands with ample capricious amount ranges.