Saturday, November 04, 2006

patung chef dan tukang masak

kisah di ulu langat, cerita benar bukan rekaan atau lakonan semula.. hehehehe

ustaz: anak, kenapa dok letak patung ni kat gerai, kan tak baik tu. dah macam dok puja jadi berhala.
t.masak: saya letak bukan apa, saya bukan puja dia. Ustaz x nampak ker, dia dok keje tu,
pegang bendera, ari ni dia pegang menu.. saya x bagi dia makan pun.. gaji pun x der.
Salahker ustaz?
ustaz: erk!

No comments: