Friday, August 11, 2006

ari ni mood aku masih sedih...

satu malam susah aku nak tidur..
pagi tadi usha half-cut cari cermin pintu belakang..

rasa macam nak cari bomoh ke pawang..
biaq depa ajaq sikit pencuri tu..
beg aku bukan beg notebook.. sekadar beg macam budak pi sekolah ajer
even lambang timberland pun x nampak......

setakat ni ajer lah.. lemah tangan nak tulih atas kibod ni.
biler nak mula mengarang kembali tesis aku ni.. rasa nak tukar tajuk ajer..
serius boring giler..... esok pi Ikea.. usha benda apa boleh beli...

PC FAIR.. aku rasa x mau pegi.. buat sakit ati aku ajer.. nenok orang punyer notebook..
aku sayang sangat pasai notebook sebab dia suport SUSE dengan mantap... dan 3D Desktop yang run compiz pun berjaya..

*/ok masa aku jumpa adik aku sat.. kat BMI.. tanyer apa khabar dia kat sana