Sunday, April 09, 2006

sungguh tension ari ni..

pi midvalley member cakap ada exhibition pasal usahawan muda.. sekali pi.. tak der.. lagi pun tu bukan pasal usahawan muda.. tapi pasal peluang kerjaya... ok lah .. memandang dah x der.. jalan2 lah.. dah macam toyol x de tujuan...

pertama sekali pi usha.. mesin faks.. berapa harga...
lepas tu pi tanyer pasal Wifi Broadband dari Jaring.. tapi layanan, memang SUCKS! memang patut lah MIMOS semakin hari semakin teruk.... kalu macam tu lah orang ko letak kat bahagian marketing...
masuk MPH.. cari buku Autcoad.. x jumpa pulak... yang jumpa adalah Basri.. kekekeke.. dia pun tertipu pasal pameran usahawan... hehehehe
dah puas pusing2.. lapaq... pekena Long John Silver.. makan sampai x leh nak bangun kejap...

lepas dah boleh bangun.. masuk Quicksilver.. dah lama mengidam Sandle Reef tu.. sekali x der saiz.. memang HAMPEH... saiz yang paling besar 10 ajer.. aku punyer kaki saiz 12..

oklah x dapat sandle.. ingat nak angkat jam... pusing2 nenok jam.. waa minat betul ngan Seiko Cronograph.. tapi harga dia memang di luar jangkauan aku yang machai.. RM 400 wooo.
disini kalu tambah sedikit lagi dapat faks machine.. kalu aku angkat.. waa memang sangap lah bulan ni.. mau lepas ni pi minum teh tarik pun olang belanja.. x per lah.. member aku kata beli yang murah dulu.. then baru angkat yang baik sikit.. rugi maa. pakai jam mahal2.. untuk buat keja machai.... betul jugak..


ok masuk Jaya Jusco.. konon nak usha sandle jugak.. pasai aku x der sandle.. tak dapat sandle angkat kasut murah pun jadilah... senang sikit.. nak berjalan, jumpa client pun OK.. sekali masuk tanyer Obermain.. tak de saiz.. usha Hush Puppies.. pun x der saiz.. tanyer Clark.. pun x de jugak.. ooo tidak ler.. end-up tanyer Dr.cardin.. lagi tak der.. semua ada saiz 10..mana muat maa

end-up aku beli sehelai Boxer Renoma .. sebagai penawar duka.. tu pun dah x de saiz.. selamat jumpa sehelai yang ada saiz... waaaa kenapalah ari ni semuanya x der.....

*/ balik umah.. usha program baru.. silalah ke sini.. http://www.hanya2ringgit.biz