Tuesday, April 11, 2006

mood tak de...... mau update...

exam start lagi beberapa ari.. cerita tak der.. projek pun kurang pulak bulan ni.. memang ada hikmahnya.. at least.. Tuhan suruh aku baca buku.. Amin.. kasi pandai2..

company aku keje semakin ari semakin sedih.. sejak bertukarnya sistem gaji kepada project basis.. bagusnya.. kalu banyak projek.. banyak lah masuk.. tapi kalu dah x der projek.. ko jugak yang sangap kan kawan.. hehehehe.. yaa betul.

semasa aku ditawarkan.. agreement aku adalah selama setahun.. bukan aku x mau tukaq keje.. tapi sebab aku dah sign agreement.. so aku terpaksa OBEY.. aku bukan melayu keling.. dapat tawaran keje lain.. gaji lebih .. BELAH.. lagi pun aku keje ngan melayu.. so aku tulunlah dia..
mana tau lepas ni aku jadi bos.. mintak2 anak buah aku semua bukan MERLING aka Melayu Keling.

Streamyx Installaton pun sedih.. bulan ni baru 2 ketul sahaja..... x per2 mesti ada hikmah ni..
keje kurang.. kena bacab buku lebih... hehehehe.. mintak2 result aku baik lah hendaknya.. CG aku dah turun ni.. walaupun x banyak... tertekan beb.. 0.04 turun.. sem sudah... tidak.. semester ni mesti naik... at least 0.2 ker.. jadilah... Amin.

*/paper pertama aku... Web Programming.. 12/04/06 kul 9.30 pagi | Uniten, Bangi.

No comments: