Saturday, March 11, 2006

sepupu kahwin...

minggu lepas punyer Ahad.. sepupu aku kahwin... ok ler.. pompuan.. kena kahwin awal..
baru produktif.. kekekeke laki2 kawin lambat x per.. segala upgrading @ overclocking.. masih banyak terdapat dipasaran.. muahahahaha

aku sampai kat Muar... sebenarnya bukan Muar.. tempat tu pun aku x pernah lalu...
biler sampai ajer.. pengantin dah besanding... ok ler.. apa lagi upacara makan... sekali lauk pulak dia orang x isi... waaa bengang jugak.. lauk tak der.. takkan nak telan nasi ajer... dan aku jenis meratah lauk punyer.. kalu nasi.. memang bapak aku ajerlah.. yang drive balik... aku WAJIB hanyut.. muahahahaha

lepas tu aku makan nasik ngan kuah sikit... then lauk pun sampai.. apa lafi aku pi amek lauk ajer.. meratah lauk.. balas dendam balik... agak2 kalu sepupu aku baca entry ni.. minta maap yer.. memang aku x puas hati... kekekekeke

*/ waa kalu aku kahwin nanti.. akan ku pastikan lauk tu sentiasa penuh... kalu x penuh.. aku suruh caterer bagi diskaun 25%... aku letak CCTV kat khemah jemputan tu... kasi upah sorang monitor lauk.... kekekekeke aku kan KIJAM....

1 comment:

sepupumu.. said...

tarak marah maa.. kalu itu mcm kasik pengantin laki kasik perjalanan tambang murah.. claim balik.. huakahkahakahkah..