Wednesday, March 01, 2006

minyak naik lagi............

dah lama dah aku tau... sepatut naik bulan posa dulu.. tapi kesian kan kita semua..
tapi aku ingat kan 10 sen ker.. sekali 30 sen maa.. bukan sikit2 tu.. rasa lepas ni nak sokong DAP pulak ler..

kawan aku bising.. dulu kereta dia isi RM 10 boleh pi 100km lebih kurang.. sekarang x dapat.. yang aku geram tu.. dah tau x dapat.. cuba isi Rm 15.. dapat tak.. kan senang.. kalu berkira sangat.. letak kereta tu bawah katil.. solve problem.. HAMPEH betul...

*/ aku harap lepas ni anjur lagi World Cup ker.. entah apa2 world lagi.. dah tau rakyat hanya cukup makan macam aku ni.. nak pi anjur macam2.. lepas tu rugi... bukak cerita pasal subsidi.. dia tak tau yang dok kais sana sini adalah MELAYU....

1 comment:

anielza said...

skrg nih nak balik kg pun dah leh selalu...tak daya lagik dah.