Wednesday, March 29, 2006

apabila bank dah Hadhari..

aku masuk bank.. beri salam.. memandangkan pompuan pakai tudung labuh..
dia jawab salam... aku pun bertanya.. boleh tak saya mintak statement bank company saya.
dia jawab.. tak boleh.. u daftar kat mana.. u bukan klien kami...
dalam hati aku.. macam ni ke pompuan tudung labuh bercakap..

tapi aku balas balik... saya buka akaun kat Sekyen 14 PJ.. tapi saya minta statement kat Taman Melawati kenapa dia orang bagi...
dia jawab.. yang tu tak ikut polisi kami... sebab u bukan klien kami.. kami x boleh bagi...
aku jawab.. habis tu cawangan tu macam mana..
dia jawab.. tu saya tak tau....

aku pun berlalu... supaya karang ada pulak yang kena hentak ngan aku... memang hati aku panas sangat, kenapa lah aku x bawak buku cek aku... aku keluarkan semua duit.. baik aku letak dalam bank YAHUDI.. yang ada layanan.. tak payah bertudung... hanya pakai skirt tapi ada budi bahasa.... at least sejuk sikit mata memandang.... sedap sikit telinga mendengar....

*/memang elok sangat.. Islam ari ni... Islam Hari-hari.... muahahahahaha

No comments: