Thursday, December 22, 2005

boring betul...

pi sekolah... pengetua kata orang MIMOS dah solved masalah server dia..
sampai sana aku nenok.. hanya server dah log as root.. itu ajer.. dan dah tukar IP dia kepada P yang aku nak..

kalu macam tu.. baik x yah datang... kambing sungguh orang MIMOS..
selamat mamat tu tak de kat situ.. kalu tak mau aku basuh sekali...
dah tentu bos kecik aku ada masa tu.. apa salahnya buat keje bagi perhabih...
ini tidak.. ada server.. tapi satu NIC ajer boleh guna.. lagi satu x leh... alasan driver x der..
baik x yah buat server.. kalu satu NIC ajer boleh guna... waargghhhhhhhhh terasa kambing betul aku tadi...

*/ macam biasa call trainer.. apa solution.. then BABAi server.. sepatutnya server lah jadi pintu kuar masuk.. tapi kami lagi pandai.. kami bypass server.. hanya point kepada router.. kekekeke.

No comments: