Saturday, December 31, 2005

ari ni hujan ajer...

malam ni ada countdown ker?
waa x boleh jadi ni.. mesti jadi setan malam ni...

tapi boleh ke setan kena air hujan..kekekeke
sekali Auntie aku call. suruh pi umah dia malam ni..
ada makan2 daa... oooooooooo tidak.. kalu x pi mau kena smash ngan ummi aku pulak

malam ni memang aku baik...x jadi setan... hanya tengok setan dalam TV..
Liverpool menang lagi.... MU pun menang.. HAMPEH betullah Fulham..

*/esok gathering GEJU 05... member aku semua x ramai yang mai.. berpotensi mati keras lah aku kat sana.. berharap si Apis cousin aku tu mai.. kalu tak jgn salahkan aku jika aku senyap.. pasai aku x pandai bercakap.. muahahahahaha

No comments: