Tuesday, November 08, 2005

macam biasa lepak umah kedua.. apa lagi Lowyatt lah..

jumpa bos kecik kat Tmn Tun.. naik keta Sawi dia.. dan gerak..
sampai Low Yatt usha barang network.. dan entah biler nak pasang.. itu bridging building to building through wave.. waa best woo.. sekali pikir dah macam engineer jugak.. aku yang buat wiring.. aku yang ketuk itu paip.. aku jugak yang crimp.. aku jugak yang panjat.. aku jugak yang configure.. aku jugak yang lepak.. memang hebat rasanya.. muahahahaha tetapi sungguhnya.. engineer ari ini memang semua pun x leh pakai... selamat lah aku MACHAI.. kalu engineer mesti aku pun x leh pakai.. hehehehehe tengah riak ni campur takbur di ari raya yang ke-6 ni..

lepas tu apa lagi... mengeteh di Mohsin.. dah alang2 sampai Mohsin.. apa lagi Mumtaz Naan lah.. bos kecik belanja.. toche bos.. ingat nak call si Atoi.. tapi takut member bz pulak.. lain kali lah kawan.. kita lepak.. ok..

malam ni plan hantar pc member.. dan jumpa budak-budak Geng Kamees.. hehehehe.. lama x layan maggi goreng orang tua tu... mana nak cari Maplay ari ni boleh masuk buku 666 bayar bulan.. hehehehehe... dah sebulan lebih x pi sana.. bulan posa maa.. x baik kuar malam.. kekekeke

*/ ok mau gerak...

2 comments:

arianna said...

tanye sket, kg kat banting ke?

Ewan said...

yaa arianna.. kenapa.. dari banting jugak ker.. belah mana