Tuesday, November 29, 2005

ari ni kenyang.. campur hangin semalam dan ari ni.

cousin mai umah aku... belanja aku makan... supaya bertambah lagi hendaknya AWEK2 ko wahai sedara... ko kumpul awek macam kumpul setem ya.. muahahahahaha

ari ni jumpa staff lama .. dia suruh mai umah kul 5.30 lebih.. kul 5.40 petang.. tapi dia tak der.. HAMPEH.. dah ler suruh mai.. kena tunggu pulak.. then gerak pi pekena teh tarik.. lepas tu aku gerak balik.. then dia perli.. lama giler pi minum.. berapa banyak ko minum... aku memang dah hangin dah.. dalam hati ko nak bayar ke aku mai umah ko ni...

lepas check modem.. then aku gerak... x bagi upah.. lepas tu ko cakap banyak. x per2... dulu boleh lah aku kasi repair pc umah free.. kali ni no more... kalu cakap banyak repair sendiri...

aku yang baik hati... hehehehehe kepada orang yang x cakap banyak... cakap banyak panggil olang lain. x daya aku nak pi Damansara tu.... buat perhabih minyak ajer...

No comments: