Monday, October 24, 2005

ari ni patutnya aku keje...

aku call customer.. mau pasang itu streamyx.. tapi dia cakap.. phone line tak de dial -tone.. kalu macam tu.. boleh tak u call saya balik jika line semua dah OK.. tak pe.. u miss call pun boleh... nak tunjuk baik macam ni.. kekekekeke

sekali seharian aku tunggu.. x OK jugak line tepon dia.. HAMPEH betul.. dia bayar tak tepon bill ni.. dah ler jauh.. belah area Kuchai pulak.. ni yang malas aku nak pi ni... berakhir dengan aku pi Imbi angkat HDD member aku.. dan pi beli barang untuk kek.. ummi aku suruh..

*/ tak puas hati betul BAPOK hisap rokok kat Chow Kitt.. dah ler MELAYU.. pemalas punyer JAIS.. lain kali bukak jaw. kosong freelancer.. tukang cekup BAPOK2 ni semua... for sure aku apply...

No comments: