Sunday, October 02, 2005

ari ni paling bahagia.... perut aku.. MENYIRAPPPPP

pi lambat macam biasa.. bangun awal.. muahahaha..
lepas hantar Tajul kat tempat dia nak pi.. aku gerak ke TTC.
sampai sana lepak sat... lepas tu break..

aku kuar pi breakfast sama member.. layan nasi goreng.. sama telur dan ayam
lepas tu terserempak dengan si Cik Oren.. entah macam mana dia pi sini aku x pasti..
tanyer jalan macam mana nak ke umah Pena.. so aku guide apa yang patut...

selang setengah jam.. aku sakit perut... tidakkkkk ni mesti kes ayam goreng semalam ni atau kelmarin
goreng sekali lagi... selang setengah jam ke 40 minit.. aku pi tandas lagi.. rasa dah macam x mau pakai seluar dah
baik tinggalkan ajer boxer.. masuk kelas. senang sikit....

tengah ari.. aku tidur kat surau.. takut nak makan tengah hari... sebelah petang.. exam bermula.. dan aku mula rasa sejuk2 macam nak demam.. mau tak dah 7 kali buang... sampai dalam perut.. dah tak de apa dah... minum air pun jadi air besar maa...

habis kelas .. salam kawang2.. then gerak ke KL.. amek balik si Tajul.. mau mati keras kat KL tu.. lepas tu pi Keramat.. melawat member kawin... the best part... layan nasi pengantin.. sebab majlis dah habis dah.. hehehehe
macam biasa.. motto hidup aku.. DISABLE.. disebabkan perut aku meragam...

balik singgah Petronas.. layan 100Plus.. tapi macam biasa.. masih sama... ooo tidak... ok masa tidur.. aku dah tak tahan dah ni.. dah demam dah...

No comments: