Tuesday, August 30, 2005

perjalanan ke Putrajaya...

kena tahan ngan Polis... pasai bercakap dengan bos tanpa guna Handsfree..

Polis: Good morning
Aku: Good morning ( waa apsal cakap Good Morning... hampeh betul polis)
Polis: mintak lesen dan IC encik
Aku: ni dia..
Polis: awak tau tak apa salahnya...
Aku: tau encik.. saya minta maap
Polis: saya bukan apa.. kalu saya saman saya tulih untuk tidak menggunakan Handsfree.
Aku: cuma angguk aje lah..
Polis: dari mana ni..
Aku: dari umah ke Putrajaya
Polis: buat apa...
Aku: pi servis printer...
Polis: ni keje apa ni...
Aku: tukang perbaik PC..
Polis: Pernah ke saman..
Aku: X pernah...(tp kalu speed trap tu adalah.. itu pun keta mak aku.. kekeke)
Polis: Lain kali jangan buat lagi..
Aku: Baik encik... ( apsal baik polis ni.. kirim salam kat anak pak cik yer.. ini dalam hati)

Memang cun betul... lepas polis habis cakap.. HP pulak bunyi lagi.. kali ni aku buat x tau ajer.. polis tu dok usha lagi aku.. x puas ati kut.. takut aku angkat tak HP.. kekekekeke.. agak2 jauh sikit.. aku angkat lagi HP... hehehehe kalu x angkat karang.. mati keras aku kat Jabatan Kastam tu sorang2.. .

*/ dapat projek ni.. ingat nak sambar HP yang ada "bluetooth".. x tahan ni macam... budak sekolah rendah pun pakai HP colour screen... x tahangggg..