Thursday, June 02, 2005

macam x percaya....

member aku sorang ada cakap pasai keunikkan processor Pentium 4 2.4a ni... so aku pun mencuba keupayaan dia... dengan kebenaran dari tuan punyer pc.. pasai aku belum mampu lagi beli Pentium 4 ni.... dan aku bagi tau lagi kat dia.. jika apa2 hal berlaku ke atas processor tu anggap lah sebagai dalam process RnD.. hehehehe

aku overclock dia.. dengan berbekalkan motherboard MSI-platinum... dari 2.4 Ghz ke 3.6 Ghz.. selepas 5 minit.. dia berjalan lancar... dan aku biar kan selama 1 jam sambil mendownload anime... dan biarkan lagi jam kedua... waaa mantap2....

so aku mintak dia on seminggu dulu.. nak test... pasai nak nenok ada kemungkinan dia terbakar tak.. kekekeke.
lepas ni mau test overclock RAM dia pulak.... kekekeke.. kasi nenok berapa dia tahan untuk dijahanamkan... yeaaah... aku suka menjadi penjahanam... muahahahahah

*/ aku dah mula menyukai MSI ni.. pada hakikat aku benci MSI kekekeke.. Hanya Asus yang bertahkta dalam hati.. kekekeke.. tapi rasa macam nak beli DFI-Lanparty... bila ada duit nanti...

1 comment:

Anonymous said...

What a great site » »