Friday, June 24, 2005

jumpa lagi mamat tu...

waaa kali ni tiada mintak permisi... aku makan ngan member.. dia mai terus duduk

mamat: apa itu penalti?
aku: entah ler..
kawan1:(usha aku)
minah1: apa tu assignment
mamat: apa kata kita tukar penalti.. kepada sepakan sudut ker.. tendangan sudut.
minah1: waa.. amek apa kursus apa ni
kawan1: (senyap sambil blur)
aku: (bukak topik baru) apa kata buat t-shirt ker..
kawan1: ok jugak tu.. boleh pakai masa pi kelas ke.. exam ker.
minah1: buat sweater lah..
mamat: laa buat apa buat projek kecil-kecilan...
kita buat projek mega lah... (sambil keluarkan buku)
aku: (projek mega... buat apa ni....)
mamat: sekali buku graf ada gambo satelit...
aku: (rasa nak tersembur mee hoon goreng yg tengah aku makan ni...)
mamat; mula menerangkan diagram yang dia lukih...
aku: (part lampu kat satelit tu aku x puas hati)
ada ke cakap lampu lap-lip tu macam lampu kelap-kelip kita pasang
masa malam raya..... HAMPEH...

*/ apsal tak pasang pelita ker.. malam2 10 terakhir... hehehehehe mamat ni bahaya... aku x paham.. dimana silapnya... kenapa jumpa lagi mamat ni.

No comments: