Thursday, May 26, 2005

penentuan....akhirnya Liverpool menang....

lepak sama member... dia ajak layan sama... tak ku sangka peminat MU member aku ni... patutlah anti-giler sama Reds.... HAMPEH betul... dan lagi hampeh.. kalu baru mula dah bolos sebijik... memang menyirap rasanya... dan lagi menyirap ada member dok kutuk aku... panas.... tapi menang.......akhirnya...


pagi... pi sekolah teknik sepang sama bos aku... usha tempat sambil amek measurement (projek Wi-Fi) sambil diperhatikan oleh ulat bulu... HAMPEH punyer sekolah banyak ulat bulu tu... rasa kalu aku boleh bercakap ngan ulat bulu... nak aku cakap ngan dia... ulat bulu aku lelaki lah.. ko nampak tak halkum aku ni.. yang ko dok usha aku buat apa.. muahahahahaha

tengah hari... pi Gombak usha... Crone.. Punching Tool untuk buat "jumpering"... sapa budak Telekom.. tau binatang ni.. kekekeke.. lepas tu balik singgah Pertama.. bagi settle.. urusan bos.. dan bos belanja makan.. hehehehe

malam lepak Taipan... jumpa member... ada lah projek kecil-kecilan.. bagi orang yang tidak berkerja macam aku..

*/ bos disini.. bagi sapa2 yang sub kan projek kat aku... hehehehe

No comments: