Wednesday, May 11, 2005

mangkuk punyer BCB....

ari ni pi klang sat.. pasai.. ada hal sikit.. sampai klang ternampak pulak BCB.. waa aku kena bukak account untuk buat loan untuk bayar yuran.. pasai aku dah x larat dah nak bayar... lagi satu dah x keje pulak.. asyik dok mencari.. x jumpa2 jugak...hehehehe..

sampai BCB Jalan Kapar.. amek nombor.. lepas tu tunggu.. ada lah kat 20 minit.. then dia tanyer aku duduk mana.. aku cakap duduk kat Subang.. rasa nak cakap saya duduk atas kerusi.. saya tinggal kat subang.. tapi muka mak cik tu semacam ajer.. ada pulak kena sumpah-seranah aku.. then dia suruh aku buat kat Taipan, USJ. sebabnya.. mesti buka di cawangan yang terdekat.

panas betul hati.. ni mana punyer resolusi... aku pun x tau... sapa yang cadangkan pun boleh tahan jugak MANGKUK...

No comments: