Tuesday, May 24, 2005

bahana ketawa kan orang....

lepak kat Seksyen 17... maplay.. sambil tunggu member aku sampai... mana dia... aku dah boring giler... teh tarik gelas besar dah habis dah... bila sampai... dia cerita kereta problem... bukak cerita.. kereta x leh hidup kat stesen minyak... waaa habis tu sapa tolak? apa lgi Presiden MPP UM dan Penyelia Kolej tolak kereta aku.. muahahaha
aku pun sama bantai gelak... kalu boleh nak guling2 sekali... kekekekeke

macam x percaya... Presiden MPP dan Penyelia Kolej.. tolak kereta student.. kekekekeke.. habis cerita..

presiden kena kejar anjing.. akibat anjing tu jealous sangat presiden bergayut dengan HP dia.. lagi sekali bantai gelak.. muahahaha.. malam tadi gelak macam x hingat dah...

lepas lepak.. aku turun old town.. jumpa kembar 3.. ada projek sikit... borak punyer borak... dia orang balik.
aku nak balik... baru aku teringat.. minyak kereta nak habih.. so lepas ni aku kena isi... tiba-tiba.. x leh start... ooo tidak... janganlah sekali lagi..... member dah balik dah...

aku pun jalan kaki ke Caltex...yang berhampiran... sekali tutup pulak.... aku pun call.. member kali ni abang Lenz pulak si Faizal menjadi penyelamat aku... cari minyak kat PJ State.. selamat tak tutup lagi... lepas beli minyak dalam RM 5.. cuba start... CUN... kereta ghostbuster.. HIDUP.. hehehehe

*/ waaa takkan aku nak menapak ke rumah nenek aku kat Sekyen 14.. tumpang tidur..waaaa.. mau setahun dia orang buat modal gelakkan aku.. ooo tidak sekali... hehehehehehe. toche Faizal.. lagi sekali 3 kembar jadi penyelamat aku.. toche... toche... toche.