Thursday, May 12, 2005

ari ni jadi tunggul PTPTN.

aku pi BCB, Taipan... pasai mau bukak account.. pi pun lambat.. 11.40 sampai... mau tak.. tidur semalam pun awal.. kat 3 pagi macam tu.. asyik dok meluncur dalam monitor.. muahahahaha

sampai.. dia tanyer.. duduk mana.. saya tinggal kat SS12.. ok isi borang ni... selang 10 minit macam tu.. ok masam makan... boleh dia belah ajer.. waaa masa tu jangan cakap.. entah ifrit utama peringkat berapa dah sampai kepala.. aku lepas isi borang ni kalu tiada staff.. yang uruskan ada.. yang nak kena sound ni...

selang 2 minit aku tengah menunggu.. disapa oleh sorang India.. yaa bang..mau bukak account ker.. ok abg duduk mana... (that is the beauty of JAMBANG.. kekekekeke.. x boleh agak aku umur berapa) aku pun cakap ler.. then dia mintak maap.. pasai abg kena pi Wisma Consplant punyer branch.. sebab abg duduk kat bahagian SS.. branch ini bagi sapa yang tinggal di USJ ajer.. sejuk sikit.. pasai ada maaf tu... bukak account sebab office ker.. aku cakap.. x delah.. saya bukak ni kerana nak buat pinjaman belajar.. ooo masih belajar.. yaa buat part-time.. waa ni kena panggil adik ni.. ( dalam hati aku.. lain kali nenok lah IC dulu.. muahahahaha)

sampai wisma Consplant.. tunggu aku lagi jadi tunggul... lepas 1 jam jadi tunggul.. pi hantar borang dan selesai sudah satu objektif hidup.. kekekekeke

No comments: