Monday, May 02, 2005

ari Isnin.....

dimulakan ngan panggilan pukul 1 pagi.. sepupu aku balik dari JB.. setelah berjumpa dengan kekasih hati dia, aku pu pi jemput dengan van.. pasai ada projek HALAL nak buat. Projeknya.. bawak balik katil dari umah sewa beliau.... pasai mamat ni student TTC.. dah habis dah.. so menyewa umah.. nak kena kuar.. tu pasal kena angkut semua barang dulu.. kalu tak.. Deposit umah "BURN" kekekekeke

setelah keje menge"load" selesai.. kami pun bergerak balik... untuk meng"UNLOAD" balik harta karun yang ada. setelah keje memunggah selesai.. kami pun bergerak pulak ke Putrajaya pulak..hantar balik anak orang ni . muahahaha. Mau pening kalu tak sampai umah lagi.. sampai umah dia kul 4 lebih.. macam tu.

lepas tu aku balik sorang diri.. kekeke.. hantar van Auntie aku.. kat PJ.. then naik kuda balik.. sampai umah mandi dulu.. pasal berpeluh angkat katil tu.. dah ler.. umah Flat.. cukup sebulan.. mau berkotak-kotak badan. mau fitness first amek aku freelance trainer. muahahahaha

tidur kul 6 pagi.. kononnya.. kul 6.45 nak bangun.. sedar2 dah kul 8.47 pagi.. waaa baik punyer subuh.. dapat SMS dari ND.. dah kat mana.. waaa aku cakap aku baru bangun.. baru nak mandi.. then aku tanyer balik jumpa kul berapa.. waaa jumpa kul 10.30 kat R&R Nilai... ma'ai... kalu macam ni.. mau kena beli Skyline.. kalu boleh R34.... bilakah?

setalah semua siap...aku bergerak... dan macam biasa isi minyak... then pecut... kali ni bermula ngan 120 km/j. lepas tu naik sikit... dan naik lagi... tapi tak berapa laju cuma 150km/j ada lah sikit2 terbabas ke 160km/j. mana mau nya.. masuk highway dah kul 10.03 macam tu....

paling best sekali... Impreza hitam bagi laluan... muahahahaha.. WRX bagi laluan kat MIVEC unofficial punyer enjin.. muahahahaha.. (dalam hati..... selamat yang bawak Impreza tu tahap pakcik-pakcik... kekekekekke)
lagi 10 km nak sampai Nilai... dapat call dari ketua... kita jumpa kat R&R Seremban pulak... dan akhirnya aku sampai.... Sorry lah ketua... akibatnya.. dapat tugas jadi "Sweeper"

ok masa bergerak.. ada pulak kereta KELISA biru.. suruh aku jalan dulu... waa ni yang moskel.. sejak biler sweeper duduk tengah... setahu aku.. dia duduk belakang sekali.. tapi memandangkan aku pun tak kenai mamat ni.. ikut ajer lah... karang kena marah pulak... akhirnya sampai jugak tol Alor Gajah....

lepas tu lepak dulu... tugas menyemak kehadiran... kekekekeke

dan bergerak lagi... tapi map dalam peta tu memang cun... aku rasa memang patut.. Geografi aku fail.. tapi yang pelik. setelah dikaji.. memang map tu salah... sapa lah lukis map tu.. kekekekeke... Pak Bear... ko kah yang melukisnya... muahahahahhaa

setelah sesat.. akhirnya sampai..... Alhamdullilah.... apa lagi .. makan...yeahh

lepas tu bergambar.... lepas tu balik...ingat nak join KLD.. tapi dia orang tak inform awal2.. so seluar pendek x dok.. lagi pun nak cari masa tu.. waaa susah maa.. dah ler saiz aku ni kecik sangat... kekekekeke mendapat panggilan kena balik awal.. Sorry lah kawang2.. x leh nak join....

masa balik mengantuk giler.... ni mesti kes makan daging... dah ler tu .. nasi pun banyak gilak.. si CIKGU SALINA kasi bubuh... waa tu bab paling lemah... kalu nasi banyak gilak.... berehat sebentar kat Restoran Jejantas.... kasi jamak semua semayang.. dan lepas tu.. kereta di pandu oleh Are-peace.. aku memang x larat dah... sampai umah aku.. kul 7.00 malam...

rasa nak sambung tidur lagi.....

No comments: