Friday, April 15, 2005

ari ni member2 aku konvo...

waa budak2 pandai konvo... aku pun pi lah.. takkan tak mau pi kut... karang apa pulak dia orang kata... siap jemput guna tepon lagi.. kekekeke.. selamat x de kad jemputan... sampai sana.. x tau mana pulak nak park kuda racing aku ni... tanyer dia orang ... dia orang pun x tau.. bagus2 punyer member..

aku pun park lah kat tempat kakitangan... aku kan baik orang nya.. kekekeke..

menunggu konvo dia orang habis.. satu penyeksaan... apa lagi.. kalu aku kat sana sorang2.. aku pulak pi sorang2.. aku kan dalam bercuti lagi.... CUTI REHAT entah biler tamatnya... sampai sana baru aku perasan.. orang pi konvo semua segak2 belaka.. sampai atuk yang duduk sebelah aku tu.. pun pakai baju batik... aku pakai t-shirt.. jeans dah lusuh sikit... sandal buruk... waaa terhina sat diri....tapi member punyer pasal... TERPAKSALAH... sebab aku tiada baju batik....(sebenarnya ada.. saja malas.. padan muka aku....)

1 jam lebih aku menunggu.. dia orang kuar dari dewan.. lepas tu sessi bergambar pulak... aku jadi cameraman.
macam biasa.. sebab tiada kaitan pun.. kekekeke.. kalu ada kamera digital sendiri.. boleh kaya aku tadi.. kekekeke.. lepas tu balik umah.. semayang maa...

berharap malam ni boleh baca semua untuk esok.... Insya Allah... boleh buat esok..Amin.

*/ langkah pertama tidur... berharap malam ni dapat baca dengan jayanya... hehehehehe

1 comment:

sayangmama said...

bila la aku plak nak konvo nihhh!