Saturday, March 12, 2005

hari Sabtu.........

misi assemble PC cousin.. budget Rm 3K..
pi siapkan assignment........
pi siapkan pc si husin....
dan prepare Ujian esok..

akhirnya..
bangun lambat.........
assignment siap...
ATM maybank pulak buat hal...
x leh nak kuar duit.. asyik offline ajer...
tukar plan... escort cousin pi P.dickson..
pasai member bertunang....
pi 2 kereta..... aku jadik driver..
bawak keta dah macam setan dah...
mau tak.. nak sampai sebelum kul 4..
kul 3 ada kat sungai besi lagi...

dalam perjalanan... dapat call dari ummi.. Atuk aku tgh tenat.. waa tidak ler.. takkan aku nak balik.. camner nak balik.. aku pun tumpang orang ni... silap betul x beli kereta semalam ( macam ada duit...........) waa sampai sana.. jumpa member... makan dan cabut balik... kali ni ikut Sepang pulak.. waaa jalan dia memang nak membunuh punyer.. tapi best betul layan lap.. dan apa tah lagi biler member yang dok cucuk tinggal bertiang-tiang ke belakang.. muahahahhaa.. ( tgh dok riak ni........) nak dijadikan lepas hantar sorang member.. aku sesat kat mana entah... (padan muka.. riak lagi....hehehehe)

sampai hospital kul 8 macam tu... pasai hujan.. pulak.. takut nak bawak laju... tayar kereta bukan Bridgestone.. hehehehe.. sampai sahaja.. pi hospital.. atuk aku stabil.. Alhamdullilah........

No comments: