Tuesday, March 15, 2005

biler kucing mengiau.......

malam tadi aku di hospital... jaga atuk aku kat SJMC... pasai atuk aku nak kata kritikal.. x macam kritikal... tapi doktor mintak sorang jaga setiap malam... tugas2 ni hanya org laki2 sahaja.. pompuan x leh.. pasai wad lelaki...

lepas atuk aku tidur dalam kul 11 macam tu.. apa lagi pekena teh tarik sat.. lepas tu nampak seekor kucing hitam.. dok mengiau-ngiau.. aku rasa lapar kut... dia dok main2 kat kaki cina tu.. at last cina tu pi beli ayam goreng seekor.. waaa tak ku sangka.. ni macam punyer orang pun ada...

*/ pengajaran... apsal lah aku kedekut sangat.. ayam tu berapa sangat.. RM 3 ajer.. takkan x mampu... waaa insaf betul malam tu... lain kali aku belanja ko kucing.. jangan takut... jika panjang umur.... Amin

2 comments:

petz said...

ermmm cina tu beli seketul ayam ke atau seekor ayam??? Kucing tu besar ke :p

Op said...

baik cina tu...