Thursday, March 31, 2005

ari aku merdeka.... lagi beberapa jam

tapi aku kena pi lagi sini.....
  • bilik aku x kemas lagi
  • gaji bulan ni x dapat lagi
lama jugak kat sini.... bilik ni aku duduk sejak bulan 7 tahun 2003. sekarang sudah tahun 2005. mulanya tiada PC.. aku terpaksa recycle semua pc yang ada utk assemble pc aku sendirik.. kedekut punyer BOS... tu lah akibat mempunyai bos yang kedekut.. tidak mau amek hati para staff kan dah bankrupt...

semoga menjadi iktibar.. sebab satu ari nanti aku jadi BOS.. tidak kedekut macam mamat ni.

Image hosted by Photobucket.com

*/ mesti semua orang opis nya kemas... tapi bagi aku pulak sapa yang opis nya kemas sentiasa tu... suka curi tulang.. asyik dok kemas opis ajer.. muahahahahahaha falsafah gilak buat saat ini.