Thursday, March 31, 2005

ari aku merdeka.... lagi beberapa jam

tapi aku kena pi lagi sini.....
  • bilik aku x kemas lagi
  • gaji bulan ni x dapat lagi
lama jugak kat sini.... bilik ni aku duduk sejak bulan 7 tahun 2003. sekarang sudah tahun 2005. mulanya tiada PC.. aku terpaksa recycle semua pc yang ada utk assemble pc aku sendirik.. kedekut punyer BOS... tu lah akibat mempunyai bos yang kedekut.. tidak mau amek hati para staff kan dah bankrupt...

semoga menjadi iktibar.. sebab satu ari nanti aku jadi BOS.. tidak kedekut macam mamat ni.

Image hosted by Photobucket.com

*/ mesti semua orang opis nya kemas... tapi bagi aku pulak sapa yang opis nya kemas sentiasa tu... suka curi tulang.. asyik dok kemas opis ajer.. muahahahahahaha falsafah gilak buat saat ini.

10 comments:

PakBear said...
This comment has been removed by a blog administrator.
PakBear said...

dah putus satu mata pencarian
kena cari sumber lain
kena ikhtiar demi sebuah survival
harap ko akan terus tabah
aku akan mendoakan kemudahan untuk ko! be strong!!

Op said...

rezeki ada di mana2. insya Allah ada la tu nanti :)

doBot said...

dont worry, be happy. Janji rezeki halal, jangan kor jadik pencopek, dah la

raybanoutlet001 said...

air jordan shoes
fitflops
nike huarache sale
timberland shoes
michael kors handbags
nike huarache
nike roshe run
skechers go walk 3
adidas nmd runner
nike huarache

Gege Dai said...

ugg outlet
ugg outlet
louis vuitton handbags
prada shoes
michael kors outlet clearance
oakley sunglasses sale
hollister uk
coach outlet online
louis vuitton outlet
hollister canada
20170110lck

chenlina said...

polo shirts
mont blanc outlet
ralph lauren uk
adidas yeezy boost
cheap jerseys wholesale
kate spade bags
nhl jerseys
ed hardy outlet
coach factory outlet
polo ralph lauren
20170630wanglili

happy 123 said...

brady jersey
curry shoes
tom ford eyewear
jordan shoes
yeezy boost 350
nike air zoom
jordan shoes
longchamp bags
kyrie 3 shoes
air max 2017
20170723

liuchunkai said...

ugg outlet
michael kors outlet
cheap jordan shoes
oakley sunglasses wholesale
cheap oakley sunglasses
christian louboutin shoes
camisetas futbol baratas
nike air max 90
adidas shoes
michael kors outlet clearance
20170824lck

林磊 said...

20170930 leilei3915
ray ban sunglasses outlet
pandora jewelry
true religion outlet store
coach factory outlet
canada goose outlet
polo ralph lauren
ugg boots
nike shoes
michael kors outlet
canada goose outlet