Wednesday, February 16, 2005

pasai janji semalam.....

lepak opis sampai magrib... pasai sat lagi nak pi Sri Petaling... sebab ada keje kosong untuk aku, janji ngan member yang nak bagi keje untuk aku tu kul 8.30 malam.. aku sampai Carrefour Sri Petaling.. sebelum kul 8.30.. setelah lepak kejap.. jam dah kul 8.32.. aku pun SMS mana mamat ni.......

jawapan dia.. sorrylah... kami on the way.. lepak dulu.. bukan salah aku.. salah kawan aku ni... lambat sangat... perghhh panas aku.... dah lapar... apa lagi... masuk Carrefour. jumpa McD... kasi order satu Prosperity.... sebab kata adik aku,, ini tahun kurang sedap... tapi memang pun kureng ler.. ada patut pakai daging ayam... mana kaw beb.. lagi satu black pepper sauce dia macam kurang sesuatu.....

setelah membedal burger.. jam dah kul 9 macam tu.. aku pun tunggu..

akhirnya mamat tu sampai.. jam dah kul 9.19 malam tu..... kalu aku tunggu kat situ x ke naya...

seperti biasa.. sorry lah kawan.... akibat biler berjanji ngan Melayu.

No comments: