Thursday, February 10, 2005

kampung ku.......

Jalan Kemboja... Taman Seri.. Teluk Datok.. sapa tau ni tempat....

sampai kampung... waa ramai nya... semua cousin ada... semua pak cik ada... mak cik... best2..
Atuk aku masih macam tu jugak... terbaring ajer.. kesian sungguh.... 90 tahun dah umur dia.... nenek aku masih macam tu jugak.. tapi x macam atuk aku... sungguh aktif.. kekekeke

projeknya.. buat khemah.. ingat nak bakar2 apa malam tu.. mengenangkan ramai sangat anak buah... tapi x jadi pulak.. sebab tauke projek lari itu malam.... tukang sponsor lah....

Anak = 8 orang ( mak cik dan pak cik aku...........)
Cucu = 38 orang ( pangkat cousin aku.........)
Cicit = 42 orang ( pangkat anak buah aku....)

apa lagi derma kilat.. hehehehe.. esok sorang pi pasar beli macam2 benda....

menu
  • Ayam Goreng apa entah
  • Ikan Cencaru Bakar
  • Maggi Goreng ni yang special...
yang ini untuk tengah hari.....

malam pula

menu
  • Nugget
  • Nasi Goreng Cina... yang ni marvellous....
  • Frenh Fries...
  • x lupa Mayonis...
  • Kepok Lekor pun ada malam tu.. kekekeke
mmg best....

*/Atuk aku memang hebat... ada berani mau lawan.......kekekekekeke

No comments: