Sunday, January 02, 2005

pi British Malaysia Institute (BMI)....

ari ni pagi2 lagi gerak ke BMI.. hehehehe kul 8.20 tu kira pagi ler.. kekekekeke
sampai sana.. waaa ramai jugak yang mendaftar.. seperti emak bapak ke dewan... adik aku pandai2 ler pi daftar.. kekekekeke

waa dewan yang cun... ada air-cond.. siap ada CCTV tu yang gempak tu... ni baru kelas namanya.
lepas daftar apa lagi taklimat sat... mendengar briefing mengenai BMI.. dan apa2 lagi ler...
lepas tu masa masuk Hostel... waa bilik yang cun.. satu bilik ada 2 orang... tandas kat luar.. kekeke
ada bilik untuk menjemur pakaian.. dan surau setiap level dan bilik TV.. cun jugak.. view dia padang bola..

lepas tu... apa lagi pi cari makan ler.. susah jugak area Gombak ni nak cari makan...ada kafe tutup pulak... pandai sungguh tuan cafe tu.. waktu macam ni ler bukak cafe.. kan senang.. x yah ler.. emak bapak.. pi cari makan... sekali pekena restoran minang pulak.. rasa makanan memang pelik.. selamat ayam rasa ayam....

No comments: