Saturday, January 15, 2005

ari sabtu.....

kononnya nak bangun awal... tapi hampeh.. kul 9 jugak aku bangun... rasa macam dah semayang subuh.. tapi pelik.. masih atas katil... x mungkin aku semayang ngan seluar tidur aku.. pasai seluar tu koyak kat peha giler babeng... ok jugak.. ada additional air-cond... kekekekeke

lepas bersiap.. pi membayar segala urusan... bayar bil... pi tanyer status pembayaran.. konon nak bayar saman.. tapi malas ler... kena saman aku.. sebab park awek aku terkeluar dari kotak parking.. hampeh punyer polis.. cubalah.. guna akai sikit.. dah penuh nak buat cam ner... motor aku yang punye kecik tu pun nak kira.... x pasai dapat RM 30 saman... mahal tu....

apa yang dapat RM 30
-makan tengah hari seminngu maaa
jika setiap ari makan ROJAK MAMAK = RM 3
jika minum cendol pulut setiap ari = RM 1 ajer

-sarapan
kat 2 minggu... jika malas makan umah.. saja nak eksen...
kalu beli roti buat sarapan di rumah... RM 2.50 Gardenia Hijau
3 hari sebuku.......... kalu ada RM 30... tak ke banyak.........

sesungguhnya.... polis yang saman aku tu memang kijam cubalah renung-renungkan nasib mat rempit yang baik macam aku ni..... sememangnya.. HAMPEH betul ( yang tukan saman tu sahaja)

kejap lagi lepak Hartamas.... member mau open table........ hehehehe Chicken Chop... toche kawan.