Friday, December 17, 2004

seminggu sudah....

macam biasa aku pi awal keje ari ni..... sampai opis kul 8.45 sepatutnya masuk 9.30... bukan apa.. mau nenok coding.. PHP tu masih tersangkut-sangkut... ni bukan apa.. masih lagi terguling-guling... merangkak pun boleh lagi... mengharapkan bantuan SIFU-SIFUT di luar sana........... waaa sapa mau tulun aku... tulun lah... aku mau buat forum seperti GEJU punyer FORUM......... GENG SAYAP KIRI........... GENG LANTIT......... GENG MAK ITAM........ dan apa GENG Lagi.... hehehehehe

ari ni mata mengantuk betul.... khutbah Jumaat pun aku x paham... hehehehe..
tapi paling angin... ada Indon curi kasut... satu beg balik kampung... KURANG AJAR betul...
silap betul tak dapat tangkap... kalu tangkap... mau AQIQAH lepas tu... mai negara orang buat kepala pulak... (selamat SELIPAR TAT SING aku x hilang... kalu tak....NAHAS ko INDON.. muahahahaha)

petang.... menerima jemputan dari Bulletit... melantit bersama di Steven, Uptown.. layan apa2 jua Chop... hehehehehe... kehadiran semalam
  • Bulletit
  • Bolantit
  • Wirantit
  • Bastit dan isteri... Aqilah(sama bakal isteri...ahaks)
  • aku

lepak sambil layan cerita pasal coding... dan macam-macam cerita.. yang paling penting malam esok FUTSALL ........ jom segala GENG yang ada ... kasi gegar... itu Sport Centre Sekyen 19, PJ ok.... kul 10 malam...kami beransur.. kul 8.40 macam tu...

lepas ni nak gerak umah Basri.... boleh ker membuat balik kuang ni malam......hehehe ada swimming pool maa... mau mandi....mau mandi..... mauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

bersiap mau gerak... tapi mata... macam tidak mengizinkan... apa sudah dia orang bubuh dalam Lamb Chop aku?......... mata amat berat ni... mau menangis si Basri.. jika aku tidak sampai umah dia ni malam................

No comments: