Sunday, December 19, 2004

semalam yang hebat...........

seperti dijanjikan... sampai kat Sport Centre sebelum kul 10... boleh pulak terjumpa member lama... sekian lama tak jumpa.. pusing-pusing jumpa mamat ni... bila ingat tiang... aku ingat dia.. nama dia pun aku x tau.. muahahahaha lepas melepaskan 2 bijik gol yang amat memalukan... dibawah kelangkang ajer... ooooooooo tidak ler... aku x reti jadi goalkeeper maa.. bagiler.. tukang buat air ker... baru mantap. ... muahahahahaha..

lepas penat2.. lepak Vichudda... kat Uptown tu.. sambil berborak-borak....

bangun pagi....... semua sengal2.....

punyer lama x main futsall... rasa dah berbulan-bulan kut... hehehehehe (sebenarnya x reti main bola pun... muahahahaha)

bangun pagi... bersiap.. pi Opis sat... ada benda tertinggal.......... slip pendaftaran aku pulak... waaa sampai sana.. amek tu slip... dan nak gerak pi pendaftaran... kad aku pulak hilang.. waa ca m ner aku nak masuk opis esok.. tidak ler......... setelah setengah jam aku carik kad tu.. masih x jumpa... aku pun balik.. berharap mimpi malam ni......

lepas daftar........ aku pun balik...online. nenok ada Kak Emie ajer.. layan2 sambil makan PAU kacang merah... hehehehehe... lepas tu cousin call.. ajak pi usha tempat keje baru dia... kat DAMANSARA.... waa best2... bertambah lagi kroni2 damansara... OLE....

setelah jumpa.. dan buat ujian masa.... parking kereta... macam mana nak pi.. macam mana nak balik...mana nak semayang.. dan macam-macam ujian kebolehsuaian... dan kebolehteknikalan... dan akhirnya.. BERJAYA... hehehehehe

ni tengah tunggu cousin sorang mai umah... ajak lepak mamak.... pada hal bukan jauh pun.. rumah dia kat SS1.. tapi sebab masing sibuk ngan komitmen masing-masing... tu pasal jarang jumpa.. muahahahaha

mana mamat ni......

No comments: