Thursday, December 16, 2004

malam ni......

seperti biasa... malam Jumaat.. amat bererti bagi pasangan.. heheheeh (yang halal ajer....)

kerja aku.. semakin bertambah... ari ni ada sorang Ah Moi sekali dia bawak kompas.. macam Ghosbuster pulak gamaknya... laaa rupanya.. Feng Shui... tak sangka bos aku ni pun percaya benda-benda karut ni... takkan kat France ada benda ni semua... seperti biasa.. bos cakap bilik aku ni stor... memerangkap macam2.... lepas tu dia cakap bilik ni memang sesuai jadi stor.. kambing sungguh....

aku cuma menunggu pulak.. satu soalan.. ini mamat perlu saya simpan lagi ke atau buang... waaa takutnya aku.. kalu Ah Moid tu cakap... oo ni mamat.. kasi BUANG AJER... waaa jangan ler.. kalu nak buang.. tunggu aku dapat offer lain ok... muahahahahaha

lepas lunch.. kul 12 macam tu.. BOS panggil... untuk menyusun semula meja-meja dia.. pasai dengar tu Ah Moi cakap.. aku dalamhati... mengetawakan muahahahahhaa ( GELAK IFRIT UTAMA).... hehehehehe.. ni macam punyer orang pun ada.. sapa Ah Moi tu... adakah MALAIKAT.......... kena langgar tak mati ker..... SUNGGUH SENANG MANUSIA KENA TIPU...

I need this table.... put it near the door.. this how we do the business... muahahaha.. .. makin aku dengar ni ayat.... rasa geli segala buah aku... termasuk lah buah pinggang.... Ya ALLAH kurniakan aku kerja di tempat lain... AMIN.... x sabar rasanya.. nak hirup air-cond lain.....

No comments: