Tuesday, December 21, 2004

jumpa client.............

semalam dapat panggilan dari member... dia suruh aku jumpa client dia... pasai domain and hosting registration... aku tanyer dia balik... nak pakai baju apa... waaa kemejalah..

malam tadi.. amek seluar Dockers aku.. nak gosok.. sekali ada bekas sabun (lain kali jangan rendam seluar... hantar ajer dry-clean....... muahahahaha) pulak... waa cam ner ni.. takkan nak basuh ni malam.. mana sempat kering maaa.... umah aku x de Dryer... waaa tidak ler...

end-up.. aku pakai jeans hitam... berkemeja.. dan kasut pun bukan kasut pejabat.. muahahah
the best part....... pagi tadi badan rasa macam x best... macam nak demam.... so aku pakai sweater... kali ni kalu bos nak cakap apa... cakap ajelah... dah malas rasanya nak layan... kalu sudi katakan sudi......... dia ingat mai sana tu best ker? kalu ada makan2 ok jugak.....

macam tak kusangka.. perbincangan sebentar ajer.. hehehehe.. inilah hikmah demam ni... Amin.

balik tu... pi Bank Rakyat.. pi jumpa Kak Nina... lepas tu gegar Imbi Plaza.. angkat latest Anti-virus.. untuk company... dan balik ke opis semula....

petang ni ada sessi melantit... waa mau pi melantit... tapi badan rasa macam kurang best pulak, sekarang ni musim demam Denggi maa..

ok gerak-gerak lantit (GGT)....

No comments: