Friday, November 05, 2004

terasa sedih betul....

waa ari ni nak pi semayang Jumaat... hujan masih tak reda.. baju hujan tak bawak... waa kalu naik motor mau lencun ni... so duduk lah di tepi kaki lima bersama member.. mana tau kalu ada orang bagi tumpangkan... tapi memikirkan .. ni Sri Hartamas.. ada orang pi Semayang Jumaat ker.....

masih dok tunggu.. jam dah melewati kul 1.15 dah ni.. kalu ikut kan khutbah hampir habis dah.. waa takkan mau qada' .. nak naik teksi pun.. teksi entah ada ke tak... hujan masih lebat ni.. waaa ingat nak pinjam keta member.. segan lah pulak.....

1.20 macam tu...tiba2 hujan berhenti... Syukran... apa lagi start moto merempit dengan motor member.. sampai masjid.. tengah tahiyat akhir.... selamat....

tahun depan mau beli keta.. tak de keta.. dapat 'Hovercraft' pun jadi ler...sebab sekarang dok banjir ajer...... tapi cukup kah gaji seorang tukang lap kibod seperti aku ni....waaa mau keje lain.......

Ya Allah...Sinari lah sikit.. kat Hambamu sorang ni..... Amin..

No comments: