Sunday, November 07, 2004

semalam yang hangat....

malam call Zai.. gerak pi Serdang.. jumpa Ain.. mau amek baju.... dan jumpa lagi Salina.. mau tukar baju Purba.. waaa sampai sana.. si Salina mau gerak dah.. lepas tu aku pun pi ke Bangi.. waa entah jalan apa aku tibai pun aku tak tau.. pelik betul jalan nya.. ikut tempat bank2 punyer training centre.. ok jugak tu cun....

sampai Hassan Cafe depan PKNS kul 11.56... waa selamat x lewat.. janji kul 12.. risau jugak..aku bukan orang penting pun.. kalu tak mai pun x per.. tapi si Basrin ajak.. lepas tu nak jumpa Tok Rimau.. hehehehehe lagi satu dapat beli GT 2 ... best wooo...



(itu duit e1 tu... hehehehehe siap berdiri lagi)

malam tu jumpa ramai orang woo.. ada Basrin, OP, Napang, Spyz, Jigo, Tok Rimau, Nasser, Nazmi, Didiz dan Poad dan itu ajer kut... ok jugak layan orang-orang senior ni.. hehehehe semua bapak orang kut.. bak kata Tok Rimau.. Gempak.. GEJU jadi BAPAk.. muahahahah


(semua muka control lapar... hehehehehe)

sambil tu pekena teh tarik... dan menu malam tu.. garlic naan sama Tandoori..siap ada chicken wing dari Mama Chop Papa Grill lagi... dan kuih cincin... nama pun perjumpaan bersahur..hehehehe.. macam-macam ada semalam.. citer pasal Gathering... tapi yang paling penting.. sambutan baju GMI macam x caya... Tok Rimau merayu.. hehehehehe.. ( harga baju lelongan..mengikut harga emas semasa hehehehe)


(kuih cincin tapi x rupa cincin.. kita panggil kuih buku lima..hehehehe)
kepada pembeli yang masih belum melunaskan pembayaran... kena cepat.. ramai dok menanti ni... muahahahaha

akhir sekali si Poad bukak citer kacang panjang.. best jugak... hehehehehe

akhirnya.. sampai umah kul 4.00 pagi.. macam tu.. lepak sat... bersahur.. dan semayang Subuh dan tiduq.. hehehehehe

jom katil.....
*/ gambo amek dari Basrin... sebab belum mampu lagi nak amek gambo.. hehehehe

1 comment:

php5 said...

xsilap aku aku dah bace kat blog incik basrie :)