Friday, November 12, 2004

ari yang mulia.....

tadi pi semayang dah start khutbah pasai akhir ramadan... rasa macam baru sekejap ajer posa dah habis dah.. berapa helai syafaat yang aku dapat ini tahun... Wallah'ualam...

waa mau buat kad raya macam orang lain.. tapi x pandai.. nak tulih pun x reti... waaa ni ayat ada ok kut.....

Selamat Hari Raya Eidul'fitri... kepada kawang2 yang rasa dah pernah jumpa.. makan sekali.. minum sekali... dan bukan sekatil hehehehe.. kepada yang selalu chatting.. takut terkasar bahasa......... terpuji dengan melebih-lebih... dan apa-apa yang sewaktu dengannya.. disini e1 ingin memohon maap dari hujung rambut (yang dah mula nak panjang) sehingga ler hujung kuku jari kaki yang kedua dari Ibu Jari..( yang selalu pendek..ahaks)... semoga ceria
selalu... selamat makan karipap sardin ( ada ker kat umah di pagi Syawal.. hehehehe) dan selamat pulang ke kampung.. dan selamat kembali semua..... Insya Allah.

Konpren bermula semula pada 4 Syawal... hehehehe boleh lah kita bersama sekali lagi.. (ayat mat bunga pulak......... muahahahahha)

*/ tidak lupa juga Selamat Raya Gelap kepada sapa yang menyambutnya.. atau baru nak belajar menyambut.. hehehehe

No comments: