Tuesday, November 02, 2004

ari yang dijanjikan.....

waa pi umah Bos semata-mata setup Wireless Networking umah dia.... kali pertama setup ni.. detik bersejarah... muhahahaha.. boleh tulih dalam resume ni...... hehehehe...

pi umah bos setelah habis Install UBS Accounting kat salah sorang PC staff.. lepas habis install.. aku dan member cabut naik awek masing-masing pi umah Bos.. kat Bukit Damansara ajer... sampai sana dalam kul 12 lebih.. waaa mata dah mengantuk dah...

sampai sana kasi setup Streamyx dia dulu.. sebab dah kacau bilau... lepas setup... kasi pasang tu Access Point (AP) then nenok setting.. kasi ON.. waa jadik.. macam x caya.. pasai Bos buat 3 hari 2 malam dok x jadi.. sampai muka pun dah x dok seri.. muahahaha. macam Awek pulak bos aku ni....

lepas tu pasang PCMCIA Wi-Fi.. dekat notebook isteri dia pulak.. and test.. cun.. berjaya... memang confirm akan ku letak ni skills kat dalam Resume.. muahahahaha.. pengalaman Wi-Fi.. 6 bulan... hehehehehe.. walaupun buat x sampai 6 jam... lepas tu melepak sat.. boleh layan tidur aku pulak... hujan maa... member kasi finalised balik.. rupa2 nya banyak sangat ad.. tu pasal PC surfing dok slow... waaa satu keje.. kasi install SpySweeper.. kena tunggu lagi.. dan Notebook kena buat Defragmentation.... semua x boleh belah ( bahasa Mat Mot a.k.a Mat Rempit Yang Baik.....)

balik opis.. kul 5 lebih kurang.. dan bagi report...kat Bos.. kul 6 macam tu gerak dari opis.. sampai kat Syed.. KJ kul 6 .20 macam tu.. jumpa ngan Atoi dan Wira.. member baru balik dari beli karipap maa.. Karipap Sardin 20 ketui... dan Kepok Lekor x pasti berapa ringgit.. tapi macam RM 8 ajer...then cari port yang baik... menunngu berbukak poa.... kami layan sembang macam2.. semua hal laki-laki sahaja.... di sebelah kami ada Ah Moi yang indah... di depan kami pulak ada awek berbuka dengan KFC... muahahaha

lepak sampai kul 8 macam tu terpaksa balik.... kena proposed kat Syed tu buat surau... senang sikit nak semayang maa.. boleh sambung lepak lagi.. sampai Isyak.. dan terawih sekali... ada ok jugak maa.. lepas ni orang cakap... masjid mana.. Masjid Jamek Al-Syed... hehehehehe

No comments: