Wednesday, October 20, 2004

teman kan Atuk pi medical-checkup

waa pi SJMC untuk teman atuk buat medical check-up...
sampai sana.. nenok doktor pulak x dok.. hampeh betul secretary cakap.. doktor ada
waa dah kena pi ngan doktor lain pulak..
baik tingkat 4 kena turun tingkat 3...
waa lama pulak tunggu... yang secretary tu pulak hampeh..
x paham bahasa.. orang cakap ler Dr. Ng tu on leave.. so dia suruh jumpa Dr. Alan..
lepas tu dok tanyer lagi ada appoinment tak...

Kekambingan sungguh.. mana ada appoinment nya.. kalu ni kali pertama jumpa...
susah jugak bercakap ngan bangsa lain ni.. hehehehe

satu hal lagi terpaksa tunggu.... kali ni kena tunggu pulak.. yang ada appointment.. waa kesian atuk ku.. hampir 2 jam menunggu.. then dia panggil nama atukku.. masuk sama.. dan confirm MASUK WAD.....waa kali ni sempat ke raya kat kampung.. atau nak bertakbir kat SJMC..ahaks

waa lepas tu jam dah kul 12 lebih.. apa lagi.. cabut pi opis.. selamat x de kerja yang tertangguh.

1 comment:

Anonymous said...

wah patutla kau lambat masuk keje hari tu ya. Moga atok kau cepat sembuh e1.

Op