Saturday, October 02, 2004

semalam yang terindah........

menunggu Basrin.. bertempat di depan Masjid... waa yang lalu lalang kat situ usha semacam pulak... Hampeh.... salah ke lepak depan masjid.. takkan nak duduk dalam masjid pulak... sambul tunggu member....

kul 8.48 macam tu basrin sampai... waaa jalan jam.. dia kata... lepas tu pi Petronas Kampung Bharu.. sebab kat situ tempat jumpa.. muahahaha kali ni mendapat jemputan Kak Emie.. baru balik dari UK (bukan Ulu Klang).. muahahahha..

sampai sana sudah kul 9.35 macam tu.... waaaaa jalan jam.. tu pasal lambat... Sori Kak Emie..
setelah itu.. apa lagi.. acara makan ler... pi kat area situ jugak.. si Op membawa.. kali ni x de pulak acara jalan-jalan cari makan.. muahahaha..

sampai sana.. semua order.. ingat mau test Nasi Paprik.. tapi test benda lain pulak.. Nasi Goreng USA.. setelah semua order... sampai EP.. waaa ni rupaya EP.. x kusangka.. duduk Subang jugak... SS15... loa berjiran kita... nanti.. sampai jua ke rumah dia.. hehehe

EP pun order.. pulak.. Siakap Stim, Tomyam... Telur Bistik... dan tidak lupa Sotong Goreng Tepung.. waaa kami semua kekenyangan yaa amat sangat.. amat menakutkan side-order tu... kalu ni macam... jadi pisang montel lah gamaknya.. muahahaha...

ole-ole yang dapat... Eiffel Tower punyer key-chain.. toche Kak Emie.. yang pelik Kak Emie pun tak naik pun.. muahahahaha...

lepas semua dah kenyang.. apa lagi balik.... aku terus menghala ke Shah Alam.. buat keje.. berbekalkan.. Kopi Tarik (memang kaw giler) Nasi Goreng USA (jadi appetizer aje tu...) tambah lagi ngan Nasi Putih... (lauk seperti yang dinyatakan...).......... mata mengantuk.. lagi.. perut kenyang.. muahahahah jam dah kul 9 lebih dah..

*/ Kepada Kak Emie dan EP.. toche belanja kami makang.. semoga dimurahkan rezeki.. panjang umur.. dan cepat kawin.. muahahaha..


No comments: